Tuesday, August 26, 2008

Γιατί έκοψαν τη Σταματοπούλου;

Απέρριψε το ΕΚΕΘΕΧ τη χορογράφο Πέρσα Σταματοπούλου από τις επιχορηγήσεις τού 2007-'08. Εντούτοις, της έστειλε επιστολή που «χρύσωνε το χάπι», λέγοντας πως «εκτιμούμε ιδιαιτέρως το έργο σας» και «πληροίτε καθ' όλα τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις για επιχορήγηση». «Επιτρέψτε μου να θεωρήσω τον λόγο αυτόν τουλάχιστον ανεπαρκή και με έλλειψη σεβασμού προς τη νοημοσύνη μου», γράφει στην απαντητική επιστολή της στο ΕΚΕΘΕΧ η χορογράφος. «Εχω την αίσθηση ότι τη δική μου ομάδα, όπως και κάποιες άλλες που δημιουργούν με την ίδια συνέπεια και συνέχεια, μας παίξανε στα ζάρια». Αυτά, ενώ τονίζει πως «καλώς πήραν επιχορήγηση όσοι πήραν, δεν θα κρίνω εγώ συναδέλφους και το έργο τους».


ΙΩ.Κ.[ΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗ], ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/08/2008

No comments: