ΛΟΝΔΙΝΟ. Επίκαιρη - εκτός των άλλων - φαίνεται να θεωρούν οι σχολιαστές τη νέα παρουσίαση από τον Βασιλικό Σαιξπηρικό Θίασο του συνόλου των ιστορικών έργων του Σαίξπηρ, οκτώ τον αριθμό, η οποία μεταφέρθηκε από το Στράτφορντ στο θέατρο Roundhouse της πρωτεύουσας. Ο Ριχάρδος Β´, ο Ερρίκος Δ´, σε δύο μέρη, ο Ερρίκος Ε´, ο Ερρίκος Στ´, σε τρία μέρη, και ο Ριχάρδος Γ´, μεγαλειώδες δραματουργικό σύνολο, ενδείκνυται ιδιαίτερα για την ταραγμένη και ανασφαλή εποχή μας για πολλούς λόγους, αποφαίνονται οι σχολιαστές, και κυρίως επειδή εξετάζει διεισδυτικά τους μηχανισμούς της εξουσίας και της επιδίωξής της. Αξίζει, διαβάζουμε, να παρακολουθήσει κανείς όσο γίνεται περισσότερες από αυτές τις παραστάσεις, «ανάλογα με τον χρόνο του (και τα οικονομικά του)». Ο κύκλος διαρκεί πάνω από εννέα ώρες αλλά προσφέρεται η δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένων έργων σπάνια παιζόμενων όπως μέρη του Ερρίκου Στ´. Μετά την εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία του περυσινού φεστιβάλ των Απάντων του Σαίξπηρ αλλά και του τωρινού ιστορικού κύκλου, «θα υπάρξει» είπε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΒΣΘ Μάικλ Μπόιντ «άλλο ένα μεγάλο διεθνές φεστιβάλ Σαίξπηρ την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων (του Λονδίνου το 2012) και άλλη μία σημαντική στιγμή κατά την 400ή επέτειο του θανάτου του Σαίξπηρ το 2016». Ως τις 25 Μαΐου. [ARS... BREVIS, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΖΕΝΑΚΟΥ, ΤΟ ΒΗΜΑ, 4/5/2008]
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΕΡΓΑ, ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ, ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΙ, ΦΩΤΙΣΤΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΟΙ, ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ, ΚΡΙΤΙΚΟΙ, ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ, ΒΙΒΛΙΑ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ...
Saturday, May 3, 2008
Αλαν Μπένετ "Φωνές"
Το «Αγγέλων Βήμα», που εδώ και μία τριετία διευθύνει ο σκηνοθέτης Κοραής Δαμάτης, βρίσκεται στην Ομόνοια. Φθάνεις εκεί χωρίς ή μετά από έμφοβη αντιρατσιστική γυμναστική, αλλά αποζημιώνεσαι γενναία: ένα παλιό νεοκλασικό σοφά διαρρυθμισμένο ώστε να μπορεί να φιλοξενεί θεατρικές, εικαστικές, μουσικές, αλλά και γευστικές δράσεις μέσα σε μια πολυτέλεια τόσο λιτή που λες και θέλει να αρνηθεί, να κρύψει τον εαυτό της.
Εκεί συνευρέθησαν επί τω αυτώ τέσσερα σχεδόν -σχεδόν, και επιμένω- ετερόκλητα μονόπρακτα του σύγχρονου Αγγλου Αλαν Μπένετ υπό τον κοινό τίτλο «Φωνές». Ανήκουν σε μια ολόκληρη δωδεκάδα μονοπράκτων, των περισσότερων για γυναίκες, που παίχτηκαν από σπουδαίες Αγγλίδες ηθοποιούς στο «Βασιλικό θέατρο του Λονδίνου», περίπου ως αναλόγια, τιτλοφορημένα «Talking heads».
[Γιάννης Βαρβέρης, Η Καθημερινή, 4/5/2008]
William Inge (3 Μαΐου 1913 - 1973)
Ο Αμερικανός πεζογράφος και θεατρικός συγγραφέας Ουίλιαμ Ινγκ [William Inge], γεννήθηκε στις 3 Μαΐου 1913 και αυτοκτόνησε στις 10 Ιουνίου 1973. Τα έργα χαρακτηρίζουν οι μοναχικοί πρωταγωνιστές. Εργάστηκε ως κριτικός θεάτρου και μουσικής, ωσότου συναντήθηκε με τον Tennessee Williams ο οποίος προσκάλεσε τον νεαρό κριτικό να παρακολουθήσει την παράσταση μιας παραγωγής του έργου The Glass Menagerie. Εμπνεύστηκε από το έργο του Williams και αποφάσισε να κάνει μια προσπάθεια να γράψει και ο ίδιος θέατρο. Όταν ολοκλήρωσε το πρώτο χειρόγραφό του, με το έργο Farther Off from Heaven (1947), έστειλε ένα αντίγραφο στον Williams ο οποίος και φρόντισε για το ανέβασμά του στο Dallas του Texas. Άλλα έργα του: Come back Little Sheba [=Γύρνα πίσω μικρή μου Σίμπα, 1950] – το έργο που του έδωσε την αναγνώριση, Picnic [=Πικνίκ, 1953), Bus stop [=Στάση λεωφορείου, 1955 – έγινε ταινία με τη Μέριλιν Μονρόε το 1957), The Dark at the top of the Stairs [=Το σκοτάδι στο τέλος της σκάλας, 1958], A loss of Roses [=Xαμένα τριαντάφυλλα, 1959], Natural Affection (1963), Where’s Daddy? [=Πού είναι ο μπαμπάς;, 1966), The Disposal (1966). Το τελευταίο του έργο ήταν το Τhe Last Pad (1970).
Έγραψε και το σενάριο της ταινίας Splendour in the Grass (1961), που σκηνοθέτησε ο Ελία Καζάν με τη Νάταλι Γουντ και τον Γουόρεν Μπίτι. Βραβεία και διακρίσεις: Βραβείο Πούλιτζερ, Βραβεία των Θεατρικών Κριτικών της Ν. Υόρκης, το Outer Circle Award, το Theatre Club Award και το Βραβείο της Ακαδημίας για το σενάριο της ταινίας Splendour in the Grass (1961).
50 χρόνια από το θάνατο του Γιώργου Παππά
Γιώργος Παππάς: 1903-1958 |
Μητέρα του μία από τις πιο σημαντικές, τις πιο αισθαντικές ποιήτριές μας, η Μυρτιώτισσα (Θεώνη Δρακοπούλου το πραγματικό της όνομα). Ενα από τα πιο γνωστά ποιήματά της και το «Σ'αγαπώ», που μελοποίησε και περιλαμβάνει στον «Μεγάλο Ερωτικό» του ο Μάνος Χατζιδάκις («Σ'αγαπώ, δεν μπορώ τίποτ' άλλο να πω πιο βαθύ, πιο απλό, πιο μεγάλο!»...). Πατέρας του ο δημοσιογράφος Σπυρίδων Παππάς...
Ο Μάικλ Μπίλινγκτον της «Guardian» εξομολογείται
Το βρετανικό θέατρο παραμένει στο βαθύ πυρήνα του κλασικό, συντηρητικό;
«Είναι άδικο να θεωρείται συντηρητικό. Εχουμε και πειραματικό θέατρο, νέες ομάδες που τολμούν να δοκιμάσουν νέες φόρμες. Εχουμε θέατρο χωρίς κείμενο, devised ή θέατρο που προσδιορίζεται από τους χώρους που ανεβαίνει»... [Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗ, Ελευθεροτυπία, 3/5/2008]
«Σωτηρία με λένε» στο θέατρο Στοά
Η Λήδα Πρωτοψάλτη και η Εύα Καμινάρη στην παράσταση που έστησε ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος |
Το ενδιαφέρον βέβαια βρίσκεται στο ότι το ίδιο το ρεμπέτικο αποτελεί κατά βάση μια ανδρική μυθολογία. Και οι τρεις μορφές γυναικών επομένως φανερώνονται πίσω από μια ανδρική επίφαση. Το έργο τους, η προσωπικότητά τους, ακόμα και ο υπαρξιακός προσανατολισμός τους εμφανίζουν στον πυρήνα τους μια βαθιά σχάση ανάμεσα στη φύση και τις εκδηλώσεις της. Το ότι η εποχή μας ανασύρει τη χαμένη προσφορά τους, το ότι επιστρέφει στο χαμένο κέντρο της θηλυκής τους υπόστασης και καταγράφει την κρυφή ζωή τους αποτελεί πρώτα απ' όλα μια κολακευτική για τον πολιτισμό μας αποκατάσταση. Πίσω από τις τρεις διαφορετικές περιπτώσεις αυτό που στο βάθος συγκινεί είναι η αποκάλυψη ενός ακρωτηριασμένου γυναικείου ειδωλίου, ανασυρμένου από τα βάθη της γης μας... [Του ΓΡΗΓΟΡΗ ΙΩΑΝΝΙΔΗ, Ελευθεροτυπία, 3/5/2008]
«Κρυψώνες» στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
Η Μαρία Σκουλά και ο Χρήστος Στέργιογλου στους «Κρυψώνες» |
Friday, May 2, 2008
«ΕΝΤΑ ΓΚΑΜΠΛΕΡ» ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Σε μια Αθήνα που μετά το Πάσχα ελαφρώνει από την πληθώρα παραστάσεων, έρχεται να διεκδικήσει την προσοχή μας μια «Εντα Γκάμπλερ» από το Αγρίνιο. Ο σκηνοθέτης της, και νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου, Βασίλης Νικολαΐδης, την έχει ανεβάσει «χωρίς καμία απολύτως παραχώρηση, αλλά όπως ακριβώς θα την ανέβαζα και σ’ ένα καλό θέατρο στην Αθήνα», διαβεβαιώνει. «Εχω άλλωστε στον ρόλο της Εντα τη Λουκία Πιστιόλα, εξαιρετική ηθοποιό και γοητευτική θεατρική περσόνα, έχω έναν ισάξιο αντίποδα ως Μπρακ, τον Γιάννη Κρανά, και ένα πολύ καλό τιμ - Ζαχαρίας Ρόχας, Βασίλης Ευταξόπουλος, Πένη Παπουτσή, Αλέκα Τουμαζάτου, συν μια καταπληκτική ερασιτέχνη από την περιοχή, τη Λένα Ντζούρβα, νηπιαγωγό, ένα πανέξυπνο κορίτσι με γκροτέσκ φιγούρα, που στέκεται θαυμάσια στη σκηνή». Η παράσταση παρουσιάζεται από χθες στο θέατρο Καρέζη.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΦΙΛΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ;
Στην Ελλάδα τέτοιου τύπου ευκαιρίες για νέους, αλλά και μεγαλύτερους σε ηλικία θεατές, είναι σπάνιες. Η Εθνική Λυρική Σκηνή εξετάζει το ενδεχόμενο να καθιερώσει φτηνά τιμές για τα αδιάθετα εισιτήρια, την ημέρα της παράστασης για νέους κάτω των 18 ετών και άτομα άνω των 65. Αλλη μια ενδιαφέρουσα πρόταση που ενδεχομένως να υλοποιηθεί είναι να πωλούνται «πακέτα» με εισιτήρια για δημοφιλείς παραγωγές μαζί με άλλες παραστάσεις που θεωρούνται πιο δύσκολες, σε προσιτές τιμές. Οποιος λ.χ. αγοράζει εισιτήριο για μια όπερα όπως η Τόσκα ή η Μποέμ να πάρει σε προνομιακή τιμή και ένα εισιτήριο για σύγχρονα έργα, όπερες του 20ού αιώνα κ.λπ.
Γιατί όμως οι περισσότεροι πολιτιστικοί φορείς στη χώρα μας διστάζουν να εφαρμόσουν μια τιμολογιακή πολιτική πιο φιλική προς το κοινό; «Αν ο κόσμος ξέρει ότι την ημέρα της παράστασης τα εισιτήρια είναι μισή τιμή, θα έρχονται όλοι τελευταία στιγμή», μας είχε απαντήσει στέλεχος μεγάλου οργανισμού. Ενδεχομένως να είναι αλήθεια. Είναι όμως καλύτερο να γεμίζουν οι αίθουσες από άτομα που θεωρούν ότι αγόρασαν εισιτήριο σε τιμή ευκαιρίας από τη λιγοστή προσέλευση του περιορισμένου φανατικού κοινού. Οι «διευκολύνσεις» θα έπρεπε επίσης να μην ισχύουν μονάχα για τους νέους ή τους συνταξιούχους, αλλά για μεγαλύτερη γκάμα ηλικιών. [Αντιπαραθέσεις, Tης Μαργαρίτας Πουρνάρα, Η Καθημερινή, 3/5/2008]
Πίντερ, Σοφοκλής, Ροζέ Βιτράκ...
Το έργο του Πίντερ «Η προδοσία» παρουσιάζει το θέατρο «Τόπος Αλλού», σε μετάφραση - σκηνοθεσία Μίνας Αδαμάκη (μέχρι τις 9/6). Κοστούμια Μίκας Πανάγου, φωτισμοί Κατερίνας Μαραγκουδάκη. Παίζουν: Μαρία Σολωμού, Αντώνης Καρυστινός, Νίκος Νίκας.
Ο θίασος «Καθρέφτης» παρουσιάζει στο «Θέατρο οδού Αντιοχείας» τη «Νύχτα των χαμένων ερώτων», σύνθεση εμπνευσμένη από τον Ιάπωνα συγγραφέα Γιούκιο Μισίμα, τη γιαπωνέζικη ποίηση και το θέατρο «Νο». Μετάφραση Εφης Σταμούλη. Σκηνοθεσία Πέπης Οικονομοπούλου, σκηνικά - κοστούμια Μαργαρίτας Χατζηιωάννου. Παίζουν: Γιώργος Παναγιώτου, Πέπη Οικονομοπούλου, Γιώργος Σμπυράκης, Αγγελική Καρυστινού, Ελένη Χατζή. Από τις 6/5 στο θέατρο «Επί Κολωνώ» η ομάδα «ΝΑΜΑ» ανεβάζει την παράσταση «Ωκεανός πολύ μπλε». Διασκευή - σκηνοθεσία Ελένης Σκότη. Σκηνικό Γιώργου Χατζηνικολάου - Δάφνης Λαρούνη. Παίζουν: Γιάννης Λεάκος, Μάνος Κανναβός.
ΤΑ ΘΕΑΤΡΙΚΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ!
«Οι "Αναγνώσεις" γίνονται ένας τόπος για τη συνάντηση της ελληνικής δραματουργίας με το σύγχρονο θέατρο των πρώην σοβιετικών χωρών», λέει η διοργανώτριά τους Σίσσυ Παπαθανασίου |
ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ ΣΙΛΒΙΑ ΠΛΑΘ
Η Αγγελίτα Τσούγκου ερμηνεύει στην παράσταση την 19χρονη Εστερ, που είναι το alter ego της ποιήτριας |
Thursday, May 1, 2008
Οι «Προτάσεις» της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης»
Σε νέους και πρωτότυπες παραστάσεις αφιερώνεται ο Μάης στο θέατρο «Αμαλία» της Θεσσαλονίκης. Με το γενικό τίτλο «Προτάσεις», η Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης» παρουσιάζει θιάσους που πειραματίζονται με κείμενα και σκηνικές φόρμες.
Από τις 7- 27/5, θα παρουσιαστούν στο «Αμαλία» οι παρακάτω παραστάσεις: 7 - 10/5: «Φιλονικία θεατρίνων στο σαλόνι του Μαριβώ» - σύνθεση με θέμα τη σχέση θεάτρου - πραγματικότητας, ηθοποιού - ρόλου, βασισμένη στα έργα του Μαριβώ «Οι καλόπιστοι θεατρίνοι» και «Η φιλονικία». Θίασος «Jouet». Σκηνοθεσία Δήμητρας Χουμέτη.
13 - 14/5: «Εθνικότητά μου, το χρώμα του ανέμου» του Ματέι Βισνιέκ - θεατρικές εικόνες, ποιητικές, σκληρές και ταυτόχρονα αστείες για τη σύγχρονη παράλογη πραγματικότητα. Θίασος «Αλεξάνδρεια». Σκηνοθεσία Ερσης Βασιλικιώτη.
20 - 21/5: «Το παιχνίδι του χρόνου», παράσταση χορού με τέσσερα σώματα να συγκρούονται, προκειμένου να συναντηθούν, επιβεβαιώνοντας πως ο χρόνος συνεχώς μας εκπλήσσει. Ομάδα «Αδράστεια». Χορογραφία Μαριάνθης Ψωματάκη.
23 - 27/5: «Η βοσκοπούλα», ποιμενικό ειδύλλιο άγνωστου ποιητή, γραμμένο στα τέλη του 16ου αιώνα στην Κρήτη, με θέμα τον απόλυτο έρωτα. Θίασος «Κανιγκούντα». Σκηνοθεσία Γιάννη Λεοντάρη.
Wednesday, April 30, 2008
Ο «ΑΣΧΗΜΟΣ» ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ
Οι «Βάκχες»σε πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα στις ΗΠΑ
Σε πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα των ΗΠΑ θα παρουσιαστεί η θεατρική παράσταση "Βάκχες" του Ευριπίδη, μία παραγωγή σε απόδοση της κοσμήτορος και καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μαρίκας Θωμαδάκη, και σε σκηνοθεσία του Λεωνίδα Λοϊζίδη. Η πρωτοτυπία της παραγωγής, που τελεί υπό την αιγίδα των ελληνικών υπουργείων Εξωτερικών, Τουριστικής Ανάπτυξης και Πολιτισμού, του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού, καθώς και της UNESCO, έγκειται στην απόδοση του έργου μόνο από γυναικείο καστ, που θα αποτελείται συνολικά από οχτώ επαγγελματίες ηθοποιούς.
Η πρωτοβουλία για τις παραστάσεις ανήκει στον πρόεδρο του μη κερδοσκοπικού Οργανισμού «Παιδεία», Ηλία Τομάζου και εντάσσεται στις ευρύτερες προσπάθειες του οργανισμού για την προώθηση της ελληνικής παιδείας και του πολιτισμού στην Αμερική, αλλά και τη διδαχή της κλασικής και πάντα επίκαιρης τραγωδίας ενός εκ των μεγαλύτερων τραγικών μας ποιητών.
Οι παραστάσεις, από τις 18 Σεπτεμβρίου έως τις 8 Οκτωβρίου, θα δοθούν διαδοχικά στο Western Connecticut State University, Danbury, στο University of Rhode Island, Kingston, στο University of Connecticut, Storrs, στο Hyannis High School, στο Portland Museum of Fine Arts, στο University of New Hampshire, στο Florida Atlantic University, στο University of North Carolina, Charlotte, στο University of South Alabama, και, τέλος, στο Hellenic Cultural Center, στο Houston. [ΑΠΕ - ΜΠΕ, Τρίτη, 29.04.08]
Πρεμιέρα με Ρεμπό στο «άναρχο» κτίριο Τσίλερ
Είναι αργά το απόγευμα. Οι εργασίες της ανακαίνισης έχουν σταματήσει και τα κομπρεσέρ έχουν σωπάσει. Οι πόρτες του υπό ανακαίνιση κτιρίου Τσίλερ ανοίγουν για να υποδεχτούν τον Αρθούρο Ρεμπό, τον ποιητή-μύθο, που η ανήσυχη ζωή του δίνει φτερά ακόμα και στην πιο τολμηρή φαντασία. Σ’ ένα μυστικό χώρο του κτιρίου, που ήταν κάποτε θεατρική σκηνή και τώρα ξαναγεννιέται, ανεβαίνει το «Rainbow». Μια μουσική παράσταση βασισμένη στη ζωή και το συγγραφικό έργο του Γάλλου ποιητή, που παρουσιάζει το Εθνικό Θέατρο από τις 7 Μαΐου και για είκοσι μόνο παραστάσεις. «Η επιλογή του χώρου ήταν συνειδητή, μιας και συνάδει με τη φύση του έργου και την προσωπικότητα του ποιητή. Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε ένα άναρχο έργο, όπως αυτό του Ρεμπό, σ’ έναν άναρχο χώρο», αναφέρει η σκηνοθέτις Εφη Θεοδώρου.
Με επιρροές από επιστολές, βιογραφικά στοιχεία, αλλά κυρίως από την ποιητική συλλογή του «Εκλάμψεις», η σκηνοθέτις μετουσιώνει σκηνικά τη χαρισματική, αντιφατική, προσωπικότητα του ποιητή σε μια παράσταση όπου συνδιαλέγονται οι λέξεις με τη φαντασία και τη μουσική. Μέσα από τον αυτοσχεδιασμό οι ηθοποιοί πραγματοποιούν μια προσπάθεια να διερευνηθεί το «κεφάλαιο» Ρεμπό. Ενας από τους μείζονες εκπροσώπους του συμβολισμού με σημαντική επίδραση στη μοντέρνα ποίηση. Παρά το γεγονός ότι εγκατέλειψε οριστικά τη λογοτεχνία στην ηλικία των είκοσι ετών, ο Αρθούρος Ρεμπό (1854-1891) έχει χαρακτηριστεί παιδί-θαύμα. Οραματιστής, σουρεαλιστής, χριστιανός, ερωτομανής, κυνηγήθηκε εξαιτίας της προκλητικής συμπεριφοράς του, που συνδύαζε την ομοφυλοφιλία και τον αναρχισμό.
■ Η απόδοση κειμένων είναι του Στρατή Πασχάλη, η μουσική του Νίκου Πλάτανου και τα σκηνικά - κοστούμια της Εύας Μανιδάκη. Παίζουν: Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Σοφιάννα Θεοφάνους, Δημήτρης Μοθωναίος, Λένα Παπαληγούρα, Μαρία Παρασύρη, Γιάννος Παρλέγκας, Μαρία Σαββίδου, Ναταλία Στυλιανού, Ιωάννα Τσιριγκούλη, Νίκος Χατζόπουλος.
Info
■ «Rainbow» Κτίριο Τσίλερ: Αγίου Κωνσταντίνου 22-24, Αθήνα
■ Παραστάσεις: Τετάρτη έως Σάββατο στις 21.00 Κυριακή στις 19.00
■ Εισιτήρια: Ταμείο του Θεάτρου REX (Πανεπιστημίου 48, τηλ. 2103305074) και του Σύγχρονου Θέατρου Αθήνας (Ευμολπίδων 41, Γκάζι, τηλ. 2103455020).
«Τα Μυστικά της Αποτυχίας μου»
«Τα Μυστικά της Αποτυχίας μου» (φωτογραφία), το έργο του Γιώργου Ηλιόπουλου που σκηνοθέτησε η Πέμυ Ζούνη, εξελίχθηκαν σε επιτυχία. Αν και πέρασαν δύο χρόνια από την πρώτη παρουσίαση της παράστασης, το κοινό συνεχίζει να προσέρχεται στο θέατρο «Ηβη». Γι' αυτό και οι παραστάσεις γίνονται καθημερινές, έως τις 6 Μαΐου.
Ο ήρωας του έργου, ο Γιώργος Ραζέλος, είναι ένας σημερινός τριανταπεντάρης που βασανίζεται από τις «ιώσεις» της εποχής του: κρίση ταυτότητας, κρίση προσωπικότητας, κρίση υπαρξιακή, επαγγελματική, ιδεολογική, αισθηματική και γενικά όποια άλλη... κρίση μπορεί να φανταστεί κανείς. Παίζουν: Γιώργος Ηλιόπουλος, Εφη Καπάνταη, Τάσος Φραγκιάς, Δήμητρα Γρηζιώτη, Ασπασία Κοκόση, Ιωσήφ Ιωσηφίδης. [ΕΘΝΟΣ, 30/4/2008]