- Κάθεται για πρώτη φορά στην καρέκλα του σκηνοθέτη για την «Εκτη Καρυάτιδα» που ανεβαίνει στο θέατρο «Αλμα», με πρωταγωνίστρια τη Σοφία Φιλιππίδου
«Εγώ είμαι ζωγράφος και ζωγραφίζοντας δεν έχεις να κάνεις με έμψυχο υλικό, άρα μπορείς να το μεταχειρίζεσαι όπως θες. Αποτυγχάνοντας δεν βλάπτεις κανέναν. Αν αντίθετα, κάποτε, από την πολλή τριβή ή από σύμπτωση, μια σπίθα ζωής πεταχτεί, το έργο γεννήθηκε. Στο θέατρο, όμως, τα πράγματα είναι αλλιώς. Εδώ έχεις να κάνεις με ζωντανούς ανθρώπους, με ένα κείμενο που έχει ήδη ζωή. Και αυτό είναι συχνά περιοριστικό. Γι' αυτό φοβάμαι!».
Ο εικαστικός Κώστας Τσόκλης μιλάει από την πολυθρόνα του σκηνοθέτη. «Κάποιου δηλαδή που φροντίζει για την ευτυχία μιας Εστίας -και το θέατρο είναι μια Εστία- και για την ευδαιμονία των άλλων. Οχι τη δική του», όπως σημειώνει. Το έργο των Αντώνη και Κωνσταντίνου Κούφαλη, «Η έκτη Καρυάτιδα», τον φέρνει για πρώτη φορά στη θεατρική σκηνή. Σκηνοθετεί, αλλά αναλαμβάνει και την πλήρη καλλιτεχνική ευθύνη της παράστασης, από τη διδασκαλία του ρόλου μέχρι τους ήχους και τα φώτα (σκηνοθεσία, σκηνικά, κοστούμι, φωτισμοί), αγκαλιάζοντας με την τέχνη του όλες τις πτυχές της.
Ο δημιουργός του «Συμπερασματικού Οιδίποδα» καταθέτει έτσι στην πλήρη ωριμότητά του μια απροσδόκητη θεατρική πρόταση, από σήμερα στο θέατρο «Αλμα», έχοντας στα χέρια του το ξεχωριστό υποκριτικό στίγμα της Σοφίας Φιλιππίδου.
Είναι η δεύτερη φορά που «ταυτίζεται» με το έργο των Κωνσταντίνου και Αντώνη Κούφαλη (με τον «Στρατό της Σωτηρίας», έργο δικό τους, εγκαινίασε το ανοιχτό θέατρο που δημιούργησε στον Κουμάρο στην Τήνο, το 2007) και η δεύτερη φορά που «τολμώ να διδάξω επαγγελματία ηθοποιό. Μια πρώτη αποτυχημένη προσπάθεια με τη Μελίνα για τη Μήδεια, το 1990 (βίντεο ζωγραφική εγκατάσταση) και τώρα με τη Σοφία». Το συγκεκριμένο έργο τον ερεθίζει, γιατί «άπτεται πολλών προβλημάτων που αφορούν τον τόπο από ιστορικής και ηθικής αλλά και αισθητικής απόψεως, που πάνω από όλα μ' ενδιαφέρει».