Προς το μέσον της εβδομάδας τα μαντάτα από την προπώληση για τους δύο Οιδίποδες της Πατεράκη δεν ήταν και τόσο ευχάριστα. Αναμενόμενο. Τετράωρη παράσταση χωρίς μεγάλα ονόματα ηθοποιών για κράχτες. Σκηνοθέτις που κατέβαινε για πρώτη φορά στο αρχαίο δράμα. Διακοπές Αυγούστου. Και, πάνω απ' όλα, η Ολυμπιάδα του Πεκίνου να ξεκινάει τις ίδιες μέρες με μια τελετή, την Παρασκευή, του Ζανγκ Γιμού και στη συνέχεια κάμποσα δημοφιλή αθλήματα. Κι όμως. Δεκαεφτάμισι χιλιάδες άτομα συνολικά είδαν την παράσταση του Εθνικού. Ειδικά το Σάββατο (10 χιλ. θεατές) δεν έπεφτε καρφίτσα, ενώ οι διαρροές κατά τη διάρκεια της παράστασης ήταν ελάχιστες. Και δεν ήταν το «φεστιβαλικό» ταμένο κοινό που βλέπει αγόγγυστα τους θεατρικούς μαραθωνίους της Μνούσκιν, ήταν το λαϊκό κοινό της Επιδαύρου που χειροκροτάει τους ηθοποιούς όταν μπαίνουν..
Ο Μαρμαρινός αποθεώθηκε, ομοίως και η Πατεράκη. Το φετινό στοίχημα του Εθνικού πέτυχε, τουλάχιστον ως προς την απήχηση του κοινού. Οι διασκευασμένοι «Βάτραχοι» από τον Λιγνάδη και οι δύο ανεστραμμένοι Οιδίποδες της Πατεράκη, καθόλου συμβατικές, καθησυχαστικές, παραδοσιακές προτάσεις για το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, έγιναν sold out. Να βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα;
Ο Μαρμαρινός αποθεώθηκε, ομοίως και η Πατεράκη. Το φετινό στοίχημα του Εθνικού πέτυχε, τουλάχιστον ως προς την απήχηση του κοινού. Οι διασκευασμένοι «Βάτραχοι» από τον Λιγνάδη και οι δύο ανεστραμμένοι Οιδίποδες της Πατεράκη, καθόλου συμβατικές, καθησυχαστικές, παραδοσιακές προτάσεις για το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, έγιναν sold out. Να βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα;
No comments:
Post a Comment