Για «ρεσιτάλ υποκριτικής» της Φιόνα Σο μιλούσε το κοινό καθώς έφευγε από την Επίδαυρο. Και, πραγματικά, οι περίπου 1.500 θεατές της πρεμιέρας της Παρασκευής -κάποιοι από αυτούς την είχαν απολαύσει και πέρυσι- αισθάνονταν «γεμάτοι» μετά την ερμηνεία της πρωταγωνίστριας ως Γουίνι στις «Ευτυχισμένες μέρες» του Μπέκετ, σε σκηνοθεσία Ντέμπορας Γουόρνερ.
Τα Επιδαύρια άνοιξαν με την έξοχη, αστεία και τραγική μπεκετική ηρωίδα, η οποία επανήλθε στο κέντρο της αρχαίας ορχήστρας θαμμένη σε έναν λόφο από μπάζα και με μόνα της εφόδια μια μαύρη τσάντα, μια μοβ ομπρέλα, μια οδοντόβουρτσα, ένα μπουκάλι, έναν μεγεθυντικό φακό, ένα πιστόλι. Προσεύχεται, πλένει τα δόντια της, φτιάχνει τα μαλλιά της, μακιγιάρεται, ψαχουλεύει την τσάντα της, ανοίγει την ομπρέλα της, κάνει τα πάντα για να γεμίσει τη μέρα της εξισορροπώντας την ακινησία και τη σωματικότητα, τη σημερινή γυναίκα και τη θεατρίνα του «παλιού στυλ», βουλιάζοντας στο «μνημειώδες άνυδρο σκηνικό», νικήτρια απέναντι στις λέξεις που λιγοστεύουν και στο υπαρξιακό κενό.
Αντ. Καρ., ΕΘΝΟΣ, 07/07/2008
No comments:
Post a Comment