Sunday, July 6, 2008

ΜΠΕΤΑΝΚΟΥΡ: ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΟΜΗΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ

«Θα επιστρέψω στην Κολομβία εντός των προσεχών ημερών», τόνισε η Γαλλοκολομβιανή

Η Γαλλο -κολομβιανή Ίνγκριντ Μπετανκούρτ, σε συνέντευξή της στο σημερινό φύλλο της εφημερίδας Ζουρνάλ ντι Ντιμάνς, ανακοινώνει πως «θα επιστρέψει στην Κολομβία εντός ολίγων ημερών» κι αποκαλύπτει την πρόθεσή της να μεταφέρει σε θεατρικό έργο την εμπειρία της πολύχρονης ομηρίας της στα χέρια των αριστερών ανταρτών.

«Θα επιστρέψω στην Κολομβία εντός των προσεχών ημερών. Στο μεταξύ θέλω να δώ τη Γαλλία, όλη τη Γαλλία. Αλλά επίσης θέλω να βρεθώ και με τα παιδιά μου, μόνοι μας. Θέλω ν' αφιερώσω τον χρόνο μου στην οικογένειά μου, στον πατέρα των παιδιών μου που λατρεύω, τον άνθρωπο που διοργάνωσε προς χάριν μου μία έξοχη εκστρατεία», τονίζει η Μπετανκούρτ.

Ερωτηθείσα για την πιθανότητα να μεταφέρει σε κάποιο βιβλίο την εμπειρία της, η ίδια τονίζει «θα γράψω ένα θεατρικό έργο. Χρειάζεται μία ολάκερη παράσταση για να κατανοήσει ο κόσμος τα πράγματα που σχετίζονται με την ανθρώπινη κατάσταση, μ' αυτό που είμαστε στα τρίσβαθά μας. Μπορούμε κάλλιστα να είμαστε άγγελοι, αλλά από την άλλη μεριά να γίνουμε και διάβολοι», προσθέτει.
Ήσυχη για την κατάσταση της υγείας της έπειτα από τις εξετάσεις στο νοσοκομείο του Βαλ-ντε-Γκρας, η Μπετανκούρτ τονίζει πως «για την ηπατίτιδά μου, το συκώτι λειτουργεί τέλεια». «Τώρα περιμένουμε τα νέα αποτελέσματα, που θα μας πουν εάν υπάρχει ιός, κι εάν ναι, εάν εξακολουθεί να υφίσταται», τονίζει η ίδια, διαβεβαιώνοντας ότι «εξόν από αυτό, τ' άλλα είναι μικροπράγματα, άνευ σημασίας: πραγματικά όλα είναι πολύ καλά».
Παράλληλα, η Μπετανκούρτ διηγείται στην εφημερίδα ένα ευτράπελο από τη νύκτα της Παρασκευής: «κατόρθωσα για πρώτη φορά στη ζωή μου να κοιμηθώ καλά, να περάσω μία τέλεια νύκτα, αλλά χωρίς όνειρα, ή εφιάλτες, δεν θυμούμαι τίποτε από εκείνη τη νύκτα. Όμως η έκπληξη με περίμενε το επόμενο πρωΐ: δεν μπορούσα να σηκωθώ από το κρεβάτι, τέτοιον πόνο ένοιωθα στη μέση μου!"
«Εγώ, που κοιμόμουνα κατάχαμα και σε άθλιες συνθήκες, είχα πόνο στη μέση ξυπνώντας έπειτα από μία νύκτα σ' ένα υπέροχο κρεβάτι. Θα πρέπει στ' αλήθεια να ξανασυνηθίσω κάποια πράγματα», διηγείται η πρώην όμηρος.

No comments: