Tuesday, July 15, 2008

Η ΚΕΙΤΙ ΧΟΛΜΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΡΟΦΙΛΟΥΣ

Φωτογραφία

Η Κέιτι Χολμς τον περασμένο Ιανουάριο στο Λος Αντζελες. Η κίνηση των εισιτηρίων για την παράσταση με την οποία θα κάνει ντεμπούτο στο Μπροντγουέι δεν προοιωνίζεται εισπρακτική επιτυχία

Με αγκάθια το ντεμπούτο της κυρίας Τομ Κρουζ στο Μπροντγουέι

ΤΟΥ GUΥADΑΜS
ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ. Φαίνεται, όπως θα έλεγαν και στην εκκλησία της σαϊεντολογίας, να είναι κακός οιωνός. Δύο μήνες προτού σηκωθεί η αυλαία, ένα μεγάλο όρνεο πλανάται επάνω από το ντεμπούτο της Κέιτι Χολμς στο Μπροντγουέι.
Ο Μάικλ Ρίντελ, ένας από τους σημαντικότερους κριτικούς θεάτρου της Νέας Υόρκης, δήλωσε ότι η συμμετοχή της κυρίας Τομ Κρουζ στο έργο του Αρθουρ Μίλερ «Ηταν όλοι τους παιδιά μου» θα είναι μια μεγάλη πατάτα επειδή η πρωταγωνίστρια δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει τον αναμενόμενο αριθμό θεατών. Οπως ανακοίνωσε, οι προπωλήσεις για την παράσταση, που ανοίγει αυλαία τον Σεπτέμβριο, δεν έχουν πλησιάσει ακόμη το 1 εκατ. δολάρια (625.000 ευρώ). Αυτό είναι σχεδόν το ένα τρίτο της απόδοσης που θα περίμενε κάποιος από μία σταρ του Χόλιγουντ στο Μπροντγουέι και λιγότερο από το ένα τέταρτο των 4 εκατ. δολαρίων (2,5 εκατ. ευρώ) που έβαλε στα ταμεία του το θέατρο του Μπροντγουέι από τον ρόλο της πρώην συζύγου του Κρουζ, της Νικόλ Κίντμαν, στο «Μπλε δωμάτιο».
Ακόμη πιο ανησυχητικό, όμως, τονίζει ο Ρίντελ, είναι ότι τα περισσότερα εισιτήρια που κατάφερε να πουλήσει η Χολμς είχαν αγοραστεί πριν από μήνες από εταιρείες που τα αγοράζουν με σκοπό το κέρδος από τη μεταπώλησή τους. Πολλές θέσεις παραμένουν προς το παρόν κενές και τα εισιτήρια εξακολουθούν να έχουν τη (σχετικά) ασήμαντη τιμή που ξεπερνά κατά τι τα 100 δολάρια (62,54 ευρώ). «Οι εταιρείες που αρχικά πίστευαν ότι η Χολμς θα ήταν η Τζούλια Ρόμπερτς αυτής της σεζόν- τα εισιτήρια της παράστασης του “Τhree Days of Rain” εξαντλήθηκαν σε μία μόνο ημέρατώρα εκτιμούν πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για το έργο της Χολμς» έγραψε, προσθέτοντας και τα λόγια ενός πωλητή: «Αγόρασα 1.000 εισιτήρια για την παράσταση της Χολμς. Τα έχω ακόμη...».
Ο Ρίντελ είναι ο κριτικός για την εφημερίδα «Νew Υork Ρost». Φημίζεται για την ικανότητά του να «κουρελιάζει» ένα έργο είτε με αρνητικές κριτικές είτε εκφράζοντας μια παγερή ουδετερότητα την οποία υπογράφει.
Και ενώ περιγράφει τη Χολμς- η οποία με τον ρόλο της Τζόι Πότερ έφτιαξε το όνομά της στην εφηβική σειρά «Νεανικές ανησυχίες» («Dawson΄s Creek»)- ως μια «γλυκιά» ηθοποιό, υπάρχουν λόγοι που μπορεί να είναι ανασταλτικοί παράγοντες στην επιτυχία τού «Ηταν όλοι τους παιδιά μου», παράσταση στην οποία η Χολμς κρατάει τον ρόλο της Ανν Ντέβερ, μελλοντικής νύφης ενός ανυπόληπτου επιχειρηματία κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Η οικονομική κρίση είναι ανασταλτικός παράγοντας στην απόφαση του κοινού να πληρώσει εισιτήριο πάνω από 100 δολάρια. Επίσης, όπως αναφέρει ο Ρίντελ, η πεσμένη δημοτικότητα του Κρουζ δυσκολεύει τα πράγματα. Μια επιτυχία στο Μπροντγουέι συνήθως χρησιμοποιείται από τους σταρ του Χόλιγουντ ως μέσον για να υπενθυμίσουν τις υποκριτικές ικανότητές τους σε κοινό και παραγωγούς, ειδικά ύστερα από ένα διάλειμμα. Το «Ηταν όλοι τους παιδιά μου» όμως μπορεί να ήταν λάθος κίνηση της Χολμς, η οποία έχει σταματήσει να δουλεύει από το 2005, όταν συνάντησε τον Κρουζ- η κόρη τους, Σούρι, γεννήθηκε το 2006.
Αν και αποτελεί ένα από τα αγαπημένα σύγχρονα θεατρικά έργα, ο ρόλος της Χολμς απαιτεί μια γενικά άχαρη ενδυμασία από μέρους της. Αντίθετα, όταν η Κίντμαν έπαιξε στο «Μπλε δωμάτιο» του Ντέιβιντ Χέαρ εμφανίστηκε γυμνή. «Πρέπει να θυμόμαστε ότι η Κίντμαν δεν ήταν εκείνη την περίοδο μεγάλη σταρ» συμπληρώνει ο Ρίντελ. «Αλλά επειδή ήταν αφενός πολύ καλή και αφετέρου γυμνή (για σχεδόν ένα λεπτό), τρέλανε το κοινό της. Που λούσαν τα εισιτήρια στον εξώστη για 700 δολάρια- ακόμη και αν η παράσταση είχε πάρει αρχικά “χλιαρές” κριτικές».
Η Τζούλια Ρόμπερτς κατάφερε να ξεπουλήσει όλα τα εισιτήρια για το «Τhree Days of Rain» σε λιγότερο από μία ημέρα προτού παιχτεί το 2006. Τα εισιτήρια άλλαξαν χέρια για τετραψήφια ποσά. Από την πλευρά της παραγωγής τού «Ηταν όλοι τους παιδιά μου» έγινε η εξής δήλωση: «Δεν συζητάμε για τις προπωλήσεις των εισιτηρίων».

[ΤΟ ΒΗΜΑ, 16/07/2008]

No comments: