Tuesday, October 14, 2008

Χορτάσαμε γέλιο


Μιάμιση ώρα θεραπεία γέλιου μάς πρόσφεραν την Παρασκευή το βράδυ η Σοφία Φιλιππίδου και ο θίασος της ξεκαρδιστικής κωμωδίας του Ακη Δήμου «Απόψε τρώμε στης Ιοκάστης» σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή. Σ’ ένα δείπνο-πρεμιέρα, όπου τελικά δεν έφαγε κανείς, όλοι φύγαμε χορτάτοι από τα γέλια. Το κυρίως πιάτο ήταν η Ιοκάστη Παπαδάμου. Χαριτωμένα εκκεντρική, απελπισμένη και αφηρημένη. Ζει στο δικό της κόσμο. Ακούει Abba, δηλώνει totally British και μετατρέπει κάθε σοβαρό πρόβλημα σε κουτσομπολιό. Totally delicious!

Το έργο: Τελειώνει και ζητάς κι άλλο. Για πότε βλέπεις τη Σοφία Φιλιππίδου στην έναρξη να χορεύει «Mamma mia» και για πότε το «Put the blame on me» στο φινάλε, ούτε που το καταλαβαίνεις. Αν και χωρίς το απαραίτητο διάλειμμα για κους κους και ποτό, η παράσταση κυλάει σαν νερό! Το γέλιο έρχεται μαζί με το χαρακτήρα και τη δράση σχεδόν κάθε δύο λεπτά.

Η Σοφία Φιλιππίδου: Απολαυστικά ξεκαρδιστική! Μέσα από τις ατάκες του ρόλου της, την ιδιαίτερη κίνηση, την εκφραστικότητα και τη ζωντάνια της στη σκηνή, ανάβλυζε όλο το κωμικό ταμπεραμέντο που τη διακρίνει ως ηθοποιό, αλλά κυρίως ως άνθρωπο. Η καρτουνίστικη φυσιογνωμία της Ιοκάστης Παπαδάμου τής πάει γάντι!

Η ατάκα: Δύσκολα απομονώνεις μία συγκεκριμένη. Ολο το έργο είναι μια ατάκα. Εκείνο όμως που σίγουρα δεν γνωρίζαμε ήταν ότι όταν ο γιος σου ανακοινώνει: «Μητέρα, μου αρέσουν οι άντρες», η σωστή απάντηση είναι: «Κι εκείνοι, παιδί μου, ανταποκρίνονται;».

Το κοινό: Ηταν ο όγδοος ήρωας του έργου. Γελούσε, χειροκροτούσε και μερικές φορές απαντούσε στις χαριτωμένα αφελείς ερωτήσεις της μπερδεμένης Ιοκάστης.

Οι επίσημοι: Η Μαρία Δαμανάκη, ο Γιώργος Λιάνης, η Κοραλία Καράντη, ο Αντώνης Λουδάρος, ο χορογράφος Δημήτρης Παπάζογλου κ.ά.

info

«Απόψε τρώμε στης
Ιοκάστης» του Ακη Δήμου.
Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής.
Θέατρο «Δημήτρης Χορν» Τετάρτη – Κυριακή. (Αμερικής 10, τηλ.: 210-3612500).
Παίζουν: Σοφία Φιλιππίδου, Παύλος Ορκόπουλος, Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Γιουλίκα Σκαφιδά, Αλέξανδρος Καλπακίδης, Μάνος Καρατζογιάννης, Νάντια Κοντογεώργη.

No comments: