Thursday, March 3, 2011

Κάτια Δανδουλάκη : «Αν χρειαστεί θα σφουγγαρίσω και σκάλες»

  • Αφροδίτη Γραμμέλη 
  • ΤΟ ΒΗΜΑ:  02/03/2011
  • Η πρωταγωνίστρια δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να συμμετάσχει και σε τάλεντ σόου
Κάτια Δανδουλάκη : «Αν χρειαστεί θα σφουγγαρίσω και σκάλες»




Ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της «Ζωής της άλλης»;

«Ως το Πάσχα θα έχουν ολοκληρωθεί. Η σειρά όμως θα προβάλλεται ως το Μάιο και όχι μέχρι τον Ιούλιο όπως γινόταν συνήθως. Επίσης τα επεισόδια θα είναι τρία αντί για πέντε την εβδομάδα. Στόχος να προβληθούν τα υπόλοιπα τον Σεπτέμβριο, τον Οκτώβριο και το Νοέμβριο της επόμενης σεζόν. Είναι η γνωστή οικονομία που γίνεται πλέον. Μία σειρά έχει τα ίδια γυρίσματα, αλλά απλώνεται χρονικά η προβολή της για να καλυφθούν τα κενά του προγράμματος».
Είναι τόσο δύσκολα τα πράγματα;

«Πάρα πολύ δύσκολα. Για να γίνεται αυτό σε μία σειρά που αυτή τη στιγμή είναι πρώτη, δεν μπαίνει μέσα, αλλά βγάζει και κέρδος σημαίνει πως δεν μπορούν να γίνουν παραγωγές. Η κατάσταση δεν είναι αστεία, είναι πολύ δραματική».
Σας έχει επηρεάσει όλο αυτό το κλίμα παρόλο που πάτε καλά;

«Εχει επηρεάσει κυρίως τα νέα παιδιά. Με την έννοια ότι συνειδητοποιούν πως όταν ολοκληρωθεί η σειρά, την επόμενη ημέρα θα είναι άνεργοι. Οι μεγαλύτεροι που έχουμε περάσει από πολλά κύματα ξέρουμε ότι αυτό είναι πρωτόγνωρο και πως δεν θα υπάρχει εύκολη ανάκαμψη».
Εσείς δεν βιώσατε παρόμοια κατάσταση στο παρελθόν;

«Ποτέ, ποτέ, ποτέ. Κάποτε διαλέγαμε τί θα ανεβάσουμε στο θέατρο. Λέγαμε φέτος θα ανεβάσω Πίντερ, του χρόνου Πιραντέλο και πάει λέγοντας. Φέτος πλέον έτσι όπως είναι το τοπίο η εποχή σε αφήνει πίσω λεπτό με λεπτό. Κάνω προσπάθεια να είμαι ρεαλίστρια και επειδή είμαι αισιόδοξος άνθρωπος δεν έχω πάθει κατάθλιψη. Αλλά δεν έχω καλή διάθεση».
Έχετε αγωνία για το τί θα κάνετε τηλεοπτικά;

«Φυσικά! Είναι η πρώτη φορά που βλέπω ότι αδυνατούν να κάνουν παραγωγές. Δεν είναι θέμα αξιολόγησης πλέον. Το θέμα είναι ότι δεν παράγει η χώρα. Συνέβη και το άλλο. Με κατέκριναν γιατί είπα πρώτη ότι από μόνη μου ζήτησα να μειωθεί ο μισθός μου! Φυσικά και το έκανα! Μα είμαστε τρελοί; Πρέπει η μηχανή να κινείται. Δεν υπάρχει θέμα ιεράρχησης αξιών. Σιγά!»
Πέρα από την οικονομική κρίση δε φτάσαμε σε αυτό το σημείο και λόγω κακοδιαχείρισης;

«Και βέβαια. Ολα είναι. Περάσαμε μία περίοδο «καλοπέρασης» όπου όλοι ζούσαμε πάνω από το όριο της αντοχής μας. Ομως, δεν μπορούμε να πούμε ότι φταίμε όλοι στην κατάντια. Φταίνε οι δέκα που κλέψανε και οι άλλοι είκοσι που δεν τους τιμωρούν. Γι αυτό είναι έτσι ο λαός. Δεν θα πάθαινε κατάθλιψη αλλά θα έλεγε ας πάμε όλοι ενωμένοι να τα βγάλουμε πέρα για την Ελλάδα. Αλλά για ποια Ελλάδα; Να πληρώσω εγώ γι αυτόν που έκλεψε; Αυτός έχει και δεν τον κυνηγάνε. Και ξέρουμε γιατί δεν τον κυνηγάνε και ξέρουμε όλοι πως γνωρίζουν καλά ποιος είναι. Αυτό έχει πάθει ο κόσμος».
Πώς τα κατάφερε η «Ζωή της άλλης» στο prime time; Δεν έχει ξανασυμβεί με καθημερινή σειρά...
«Επειδή έχω πολλά αναπάντητα ερωτήματα για τη ζωή μας, αυτό είναι ένα από τα μεγάλα μου. Με την ίδια ευκολία θα μπορούσε να καταποντιστεί. Νομίζω ότι χρειάζεται να συγκεντρωθούμε και να κατανοήσουμε τί σημαίνουν αυτές οι σπαστικές εκρήξεις χαράς, θυμού, απογοήτευσης, ξύλου, ξυλοδαρμού. Είναι ακραίες καταστάσεις. Ο καθένας θέλει να δει μία σειρά πλοκής και σκέφτεται ας δω αυτό να ξεχαστώ, να φύγει το μυαλό μου λίγο από την καθημερινή κατάθλιψη. Αυτό είναι το ένα και το άλλο το οποίο όμως θα συνέβαινε μόνο σε συνθήκες ηρεμίας είναι το να δει κάποιος μία γρήγορη σειρά με καλό σενάριο. Ομως πλέον είμαστε σε φάση υστερίας. Κια γι αυτό η σειρά επειδή είναι πολύ γρήγορη λειτουργεί ως ξεκούραση για το ανθρώπινο μυαλό».
Ακούστηκε ότι σας έγινε πρόταση να συμμετάσχετε σε ελληνοτουρκική παραγωγή καθημερινής σειράς. Ισχύει κάτι τέτοιο;
«Γράφτηκε μάλιστα και με πολλές λεπτομέρειες! Αυτό εγώ δεν το είχα ακούσει ποτέ στη ζωή μου. Και είναι ένα ερώτημα που τίθεται για τη δημοσιογραφική κατάσταση. Αυτά τα παιδιά που γράφουν δε ρωτάνε; Δεν τους νοιάζει; Από την άλλη δεν είμαι και ο άνθρωπος που θα πάρει πρωτοβουλία να διαψεύσει κάτι ή να δώσεις εξηγήσεις. Ομως πρέπει να σας πω πως αυτή η πρόταση δεν μου έγινε ποτέ μα ποτέ στη ζωή μου!»
Οι ηθοποιοί έχουν πληγεί ιδιαίτερα με αποτέλεσμα να παίρνουν μέρος σε ριάλιτι, σε τάλεντ σόους, κριτικές επιτροπές. Εσείς θα το κάνατε αυτό για λόγους επιβίωσης;

«Για λόγους επιβίωσης θα έκανα τα πάντα! Θα σφουγγάριζα ακόμη και σκάλες».
Θα πηγαίνατε δηλαδή και στο «Dancing with the stars»;

«Γιατί να μην πάω; Οι γονείς μας στην Κατοχή για λόγους επιβίωσης έκαναν πολλά. Γι αυτό και εγώ έχω πει ότι δεν θα πω ποτέ μεγάλη κουβέντα. Ενα δεν θα έκανα και για κανέναν λόγο: να πουλήσω την ψυχή μου. Οποιαδήποτε δουλειά θα την έκανα».

No comments: