Monday, May 2, 2011

Μιμή Ντενίση: Χάνουν τον χρόνο τους όσοι με χτυπούν!

Θα πρωταγωνιστήσει στο θεατρικό σανίδι με τη βραβευμένη με όσκαρ Ολυμπία Δουκάκη και, μιλώντας για αυτήν τη συνεργασία, επιτίθεται άγρια σε όσους «δήθεν» την περιμένουν πάντα στη γωνία και την αμφισβητούν! Πολλοί πίστευαν ότι δεν θα γίνει αυτή η παράσταση και ότι ήταν ένα διαφημιστικό τρικ από αυτά που λένε ότι κάνεις! 
Με την διεθνούς φήμης ηθοποιό  Ολυμπία Δουκάκη δένονται με μακροχρόνια και ζεστή φιλία.
Με την διεθνούς φήμης ηθοποιό Ολυμπία Δουκάκη δένονται με μακροχρόνια και ζεστή φιλία. 
Ποτέ δεν κάνω διαφημιστικά τρικ γιατί δεν τα είχα, δεν τα έχω και δεν θα τα έχω ποτέ ανάγκη. Η δουλειά αυτή είχε δρομολογηθεί από καιρό και ήθελα να την αναγγείλει ο ίδιος ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου, που είναι το Κρατικό Θέατρο της Κύπρου -όπως και έγινε! Μπορούν να το βουλώσουν επιτέλους αυτοί οι «κάποιοι» που με περιμένουν πάντα στη γωνία; Η παράσταση θα γίνει! Και να σου πω κάτι; Δεν το αντέχω να μου χαλάνε την καρδιά! Eκλεισα να παίξω στο Κρατικό Θέατρο Κύπρου με μια μεγάλη κυρία του θεάτρου και του κινηματογράφου και χύνουν χολή! Eλεος πια! Τι ζήλια, τι κακία και τι ηλιθιότητα... Δεν θα γίνει ποτέ αυτή η δουλειά, τα βγάζει από το μυαλό της για να θορυβεί», άκουσα να λένε. Τι είμαι εγώ; Από αυτούς που λένε ότι κάνουν διεθνή καριέρα χωρίς να τα κάνουν; Ετοιμάζομαι να παίξω με τη Δουκάκη κι αργότερα σχεδιάζουμε να κάνουμε κάτι μαζί στην Αμερική σε έργο του Μάρτιν Σέρμαν, που είναι κοινός αγαπημένος φίλος.

Iσως πάτησαν στο ότι θα έπαιζες την Κάλλας σε έργο του Σέρμαν και δεν έγινε αυτή η συνεργασία...
Ποτέ δεν είπα ότι θα παίξω την Κάλλας. Eγραψε ο Μάρτιν ένα έργο για τον Ωνάση, το «Αρίστο», που μου το έχει αφιερώσει, μου πρότεινε να παίξω την Κάλλας, δεν είχα τον χρόνο να το κάνω, γράφηκε κι ακούστηκε χωρίς ποτέ να το πω εγώ, κι από εκεί και πέρα μου χρεώθηκε ότι δεν το 'κανα. Μα πάνε καλά όλοι αυτοί οι «γνωστοί άγνωστοι» και αυτός που κρύβεται πίσω τους; Δεν το βαρέθηκε όλο αυτό;
Αναφέρεσαι στον Λαζόπουλο; Μου είχες πει ότι δεν θα ξαναμιλήσεις για αυτόν, αλλά τώρα τον φωτογραφίζεις!
Εχω να ετοιμάσω μια φιλόδοξη παράσταση, έχω να παίξω στο πλάι της Δουκάκη, έχω να οργανώσω δουλειές που δεν τις έχουν δει ούτε στον ύπνο τους όλοι αυτοί! Ας χάνουν χρόνο «χτυπώντας» με. Εγώ ξοδεύω τον χρόνο μου με δουλειά.
Πάμε στο «Social Security», που θα κάνετε με τη Δουκάκη...
Πρόκειται για μια κοινωνική σάτιρα του Aντριου Μπέργκμαν η οποία έκανε θεατρικά διάσημη την Ολυμπία. Το έργο σατιρίζει τη σύγχρονη κοινωνία των «δήθεν» ανθρώπων και διαπραγματεύεται τις σχέσεις μάνας-κόρης.
Με τη Δουκάκη έχετε αναπτύξει και φιλική σχέση...
Πράγματι! Γνωριστήκαμε το 2000 και υπήρξε μια αμοιβαία συμπάθεια η οποία έγινε ζεστή φιλία. Η Ολυμπία παρέδωσε σεμινάρια στη δραματική σχολή μου. Είναι υπέροχο και «ακριβό» πλάσμα. Σπουδαία προσωπικότητα ?είχε δικό της θέατρο 30 χρόνια, έχει στην κατοχή της ένα όσκαρ και πολύ σημαντικές υποκριτικές νίκες. Και είναι πολύ προσιτός και γλυκός άνθρωπος. Απλή, έρχεται και μένει σπίτι, ψήνουμε καφέ, μιλάμε με χιούμορ για όλα.
Επειτα από δώδεκα χρόνια αφήνεις το «Ιλίσια-Ντενίση»...
Δεν άντεχα πια αυτήν τη δέσμευση που έπρεπε να ανεβάζω έργα για να «τα φέρνει στο ταμείο» του πολύ ακριβού Ιλίσια. Eνιωθα να πνίγομαι, να μην μπορώ να αναπνεύσω θεατρικά κι αποφάσισα να το αφήσω.
Η Νόνικα Γαληνέα, που είχε το «Ιλίσια» πριν από σένα, λέει ότι δεν σε γνωρίζει και με μεγάλη απαξίωση...
Δεν ξέρω γιατί το κάνει - δεν έχω κάτι μαζί της, την εκτιμώ, τη σέβομαι, αλλά δεν είμαι στο μυαλό της...
Πρόσφατα βρέθηκες με τον πρώην άντρα σου, Σωτήρη Πολύζο, και τον Απόστολο Γκλέτσο, που υπήρξε ερωτικά στη ζωή σου. Ηταν αμήχανο;
Καθόλου αμήχανο. Με τον Σωτήρη είμαστε φίλοι καρδιάς 20 χρόνια. Παντρευτήκαμε, δεν ταιριάξαμε, χωρίσαμε και μείναμε φίλοι. Χάρηκα που τον είδα, όπως χάρηκα που είδα και τον Αποστόλη. Είναι καλός φίλος μου πια, τον αγαπώ και χαίρομαι που τα πηγαίνει εξαιρετικά ως δήμαρχος...

  • Ακούραστη
Εργασιομανής, η Μιμή δεν ησυχάζει ούτε στο σπίτι της στη Μαλαισίνα. Τις ημέρες του Πάσχα τις πέρασε μεν εκεί, αλλά δεν σταμάτησε στιγμή να μεταφράζει το έργο που τη θέλει στη σκηνή με τη Δουκάκη, ενώ πέρασε πολλές ώρες στο τηλέφωνο μαζί της για λεπτομέρειες της παράστασης.

  • Περί έρωτος
Μη νομίζετε ότι οι σταρ μιλάνε μόνο για τέχνη. Με το που χαλαρώνουν στο σπίτι της πρώτης, μιλούν ατέλειωτες ώρες για έρωτα και για άντρες, και η έμπειρη Ολυμπία δίνει συμβουλές στη Μιμή να μην πάψει να περιμένει τον απόλυτο έρωτα...
  • ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΟΥΖΙΩΤΗΣ, ΕΘΝΟΣ, 2/5/2011

No comments: