ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΘΕΑΤΡΟΥ ΟΥΓΚΑ ΚΛΑΡΑ
Για τρίτη χρονιά το Εργαστήρι Θεάτρου Ούγκα Κλάρα καλεί όλους όσους θέλουν να μυηθούν επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά στην τέχνη του θεάτρου! Οι κύκλοι μαθημάτων συνδυάζουν τις βασικές αρχές της θεατρικής πράξης με νέες, σύγχρονες μορφές σωματικής έκφρασης και βοηθούν κάθε άτομο χωριστά να ανακαλύψει και να ασκήσει το σύνολο των εκφραστικών του μέσων (φωνή-σώμα-ρυθμός-φαντασία) μέσα σε πλαίσια συνεργασίας και ομαδικής βιωματικής εμπειρίας. Τα βασικά εργαστήρια που θα λειτουργήσουν φέτος είναι: Υποκριτική (διδασκαλία ρόλων, κινησιολογία, τραγούδι). Θεατρική αφήγηση παραμυθιού. Θεατρική γραφή. Παράλληλα, διδάσκονται μαθήματα που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεατρικών πρακτικών όπως αυτοσχεδιασμός, juggling, πτώσεις Aikido και σκηνική μάχη. Ανοιχτές παρουσιάσεις της δουλειάς των μαθητών γίνονται τόσο κατά τη διάρκεια όσο και στο τέλος της χρονιάς.
ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ
Για όλους όσους αγαπούν τα παραμύθια, το Εργαστήρι Θεάτρου Ούγκα Κλάρα συνεχίζει για δεύτερη χρονιά τον κύκλο μαθημάτων «Τεχνικές Αφήγησης και Μυθοπλασίας» με την Ανθή Θάνου. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μελετήσουν το λαϊκό παραμύθι, να πειραματιστούν πάνω στις τεχνικές αφήγησης, να διερευνήσουν το ρυθμό του λόγου, να οργανώσουν το ατομικό ονειρικό υλικό και να καταλήξουν στο συλλογικό μύθο. Το σεμινάριο είναι βιωματικό. Με τη βοήθεια των θεατρικών, μουσικών και εικαστικών τεχνών θα γίνεται η προσέγγιση των διαφόρων τεχνικών της αφήγησης και της μυθοπλασίας. Στο τέλος του κύκλου μαθημάτων, οι σπουδαστές παρουσιάζουν τη δουλειά τους σε μια εκδήλωση ανοικτή στο κοινό.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ YOGA
Η Ούγκα Κλάρα διοργανώνει κύκλους μαθημάτων Yoga για όλους ανεξαρτήτως ηλικίας! Διδάσκονται: Relaxing Yoga, Τεχνικές αναπνοής, Stretching-χαλάρωση. Υπεύθυνη τμήματος: Ναταλία Κνιάζεβα, καθηγήτρια χορού-δασκάλα yoga.
- Οι εγγραφές αρχίζουν από 15 Σεπτεμβρίου 2008.
- Ο αριθμός των σπουδαστών κάθε έτους είναι περιορισμένος.
- Επικοινωνία: 2310 535747, press@ougaklara.gr, school@ougaklara.gr
- Καλλιτεχνική διεύθυνση: Δημήτρης Σακατζής
No comments:
Post a Comment