Friday, November 7, 2008

«Θεάτρου Τέχνης» ρεπερτόριο

Ξεκίνησαν στο «Θέατρο Τέχνης» (Φρυνίχου 14 - Πλάκα), οι παραστάσεις του έργου «Αθήνα - Μήλος π.Χ.» του Αυγερινού Φραγκούλη, σε σκηνοθεσία Κωστή Καπελώνη. Ορμώμενος από τον Θουκυδίδη που ιστορεί την άπρακτη προσπάθεια της Αθήνας (426 π.Χ.). να καταλάβει τη Μήλο, ο Α. Φραγκούλης δημιουργεί ένα έργο, πικρό-κωμικό σχόλιο για τον παραλογισμό κάθε πολέμου. Την κωμική ατμόσφαιρα (πριν την εισβολή) διαδέχεται η κωμικοτραγική συνάντηση των εμπλεκομένων, που όμως καταλήγει στο τραγικό τέλος, όπως κάθε πόλεμος. Μια παράσταση χιουμοριστική, κινούμενη μεταξύ παραλόγου και κόμικ, που κλείνει το μάτι στο θεατή, κάνοντάς τον να σκεφθεί το περιττό και μάταιο κάθε προσπάθειας βίαιης επιβολής του εκάστοτε κυρίαρχου πολιτισμού πάνω σε λαούς που έχουν επιλέξει να ζουν διαφορετικά. Σκηνικά: Κατερίνα Σωτηρίου. Κοστούμια: Ανθία Λοΐζου. Παίζουν: Θοδωρής Αντωνιάδης, Κώστας Βελέντζας, Μαργαρίτα Γερογιάννη, Αναστασία Γεωργοπούλου, Δημήτρης Δεγαΐτης, Ορέστης Καρύδας, Μιχάλης Κωνσταντινίδης, Νίκος Μόσχοβος, κ.ά.

Επίσης, την Τρίτη ξεκινά στο «Θέατρο Τέχνης» (Φρυνίχου), η παράσταση «ΝευρΟδύσσεια». Η Οδύσσεια είναι το πιο διάσημο ταξίδι επιστροφής του ανθρώπου στη γενέθλια γη του μετά από μια μεγάλη, λαβυρινθώδη περιπλάνηση στον κόσμο. Στις μέρες μας η επιστήμη με τα σύγχρονα μονοπάτια της - Μοριακή Βιολογία, Νευροβιολογία, Νευροψυχολογία κλπ. - μοιάζει να κάνει ένα ταξίδι εξερεύνησης μέσα στο κέντρο των αποφάσεων και της αυτοσυνείδησης του ανθρώπου, δηλαδή μέσα στον εγκέφαλο. Στόχος της παράστασης είναι ο παραλληλισμός αυτών των δύο «ταξιδιών», η «δικτύωση» και η αλληλεπίδρασή τους μέσα από ένα θεατρικό παιχνίδι. Ο Οδυσσέας είναι η συνείδηση και οι σύντροφοί του οι αισθήσεις και οι νευρώνες. Σκηνοθεσία - επιμέλεια κειμένου Μάνια Παπαδημητρίου. Σκηνικά - κοστούμια Ολυμπία Σιδερίδου - Αθηνά Πουρέα. Μουσική Κώστας Βόμβολος. Κίνηση Αμαλία Μπένετ. Παίζουν: Τάσος Αντωνίου, Φρόσω Ζαγοραίου, Θεμιστοκλής Καρποδίνης, Μαρία Κόμη Παπαγιαννάκη, Ανδρέας Μαυραγάνης, Μάνια Παπαδημητρίου, Σαμψών Φύτρος.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
3/2/2007
-- ΑΤΙΤΛΟ

No comments: