Saturday, May 31, 2008

ΑΝΝΑ ΜΑΣΧΑ: «Εχω πρόβλημα με τη δράση»

ΠΡΟΣΩΠΟ

Αύριο το βράδυ θα γίνει το αποχαιρετιστήριο πάρτι του θεάτρου Αμόρε. Ανάμεσα στους οικοδεσπότες και η ηθοποιός, που βρέθηκε στη σκηνή του από τα 23 της χρόνια





Η Αννα Μάσχα


Ενας μεγάλος κύκλος της ζωής της, της καλλιτεχνικής αλλά όχι μόνο, μόλις έκλεισε. Η οριστική «έξοδος» του Αμόρε από τα θεατρικά δρώμενα βρίσκει την Αννα Μάσχα ύστερα από πολύχρονη συνεργασία να βρίσκεται ενώπιον νέων προκλήσεων και συναισθημάτων. Η ίδια, αν και νιώθοντας άγχος όπως ομολογεί, μάλλον απολαμβάνει αυτή την αλλαγή και ετοιμάζεται να δοκιμάσει και να δοκιμαστεί σε νέες περιπέτειες. «Συμβαίνουν πολλά. Είμαι στο μεταίχμιο. Επαγγελματικά κυρίως. Αλλά επειδή το επαγγελματικό καταλαμβάνει μεγάλο κομμάτι της ζωής, μπορώ να πω ότι είμαι συνολικά σε μεταβατική φάση... Εκλεισε το Αμόρε στο οποίο εγώ ήμουν πολλά, πολλά χρόνια. Για να καταλάβεις, όταν τελείωσα τη δραματική σχολή πήγα εκεί. Η πρώτη επαγγελματική επαφή μου στα 23 μου ήταν ο Χουβαρδάς! Δεν φοβάμαι, αλλά δεν μπορώ να μη σκέφτομαι το "μετά". Σίγουρα το περίμενα κατά κάποιον τρόπο. Κυκλοφορούσε ανάμεσά μας η φήμη για το κλείσιμο και μας έζωναν τα φίδια. Εγώ δεν το πολυπίστεψα, για να είμαι ειλικρινής. Ελεγα ότι κάτι θα γίνει και θα παραμείνει σε λειτουργία το θέατρο. Οταν έγινε η ανακοίνωση στενοχωρήθηκα πάρα πολύ. Είναι σαν το διαζύγιο. Ξέρεις ότι θα το πάρεις, αλλά όταν έρχεται η στιγμή δεν σου είναι τόσο εύκολο».

Το «μετά» είναι εδώ, και μαζί με αυτό και τα σχέδια για το μέλλον, ο απολογισμός του παρελθόντος. «Ολα αυτά τα χρόνια δεν έκανα υποχωρήσεις στον καλλιτεχνικό τομέα, αλλά έκανα στο οικονομικό. Ολα γυρίζουν στο μυαλό μου. Ομολογώ ότι μετά το πρώτο σοκ πέρασα σε μια φάση αδράνειας. Εσωτερικής και εξωτερικής. Οχι κατάθλιψη, απλά το τίποτα... Σχέδια υπάρχουν από δω και από κει, απλώς νομίζω ότι θέλω να μην κάνω θέατρο για λίγο. Προς το παρόν διδάσκω υποκριτική και μου αρέσει». Η πρώτη μεγάλη αλλαγή είναι το «ναι» σε τηλεοπτική σειρά. Τόσα χρόνια καριέρας και τώρα το κλείσιμο ενός κύκλου σημαίνει το άνοιγμα ενός άλλου, διαφορετικού. «Εχω πει ήδη ναι για τα "Ματωμένα χώματα". Είναι η πρώτη φορά που θα κάνω σίριαλ. Το θέατρο το αγαπώ, αλλά είναι σκότωμα»... [ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΡΑΜΜΕΛΗ, ΤΟ ΒΗΜΑ, 1/6/2008]


No comments: