Tuesday, June 7, 2011

Κουασιμόδος στα βήματα του πατέρα του ο Κωνσταντίνος Καζάκος

 
Μεταμορφώνεται σε Κουασιμόδο στην «Παναγία των Παρισίων» έχοντας κατά νου πάντα τη συγκλονιστική ερμηνεία του πατέρα του 32 χρόνια πριν! Ο Κωνσταντίνος Καζάκος τον χειμώνα θα υποδυθεί τον ήρωα του Βίκτορ Ουγκό, σε μία από τις μοναδικές θεατρικές διασκευές που υπάρχουν και φέρει την υπογραφή της μητέρας του Τζένης Καρέζη. Για τον ίδιο είναι μια ξεχωριστή στιγμή, όπως δηλώνει στην «Espresso», αφού, εκτός των άλλων, εκ των πραγμάτων αναμοχλεύει τη μνήμη των παιδικών χρόνων όπου όντας μαθητής του Δημοτικού ακόμη, παρακολουθούσε εκστασιασμένος τις ερμηνείες των γονιών του στο σανίδι.


Καλοκαίρι του ’79 όταν στο θέατρο «Αθήναιον» Κώστας Καζάκος και Τζένη Καρέζη μάγευαν το κοινό στη δική τους «Παναγία των Παρισίων». Τρεις δεκαετίες μετά, το έργο σε μια πιο σύγχρονη διασκευή θα μεταφερθεί από τον Οκτώβριο στο θέατρο «Ορφέας», σε παραγωγή και σκηνοθεσία Χρήστου Βορκά. Σε πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση θα εμφανιστεί και ο Νίκος Γαλανός. «Ημουν μικρός όταν είδα την παράσταση και μου άρεσε πολύ ο ρόλος του Κουασιμόδου που είχε παίξει τότε ο πατέρας μου. Είναι πολύ μεγάλη μου χαρά που θα ερμηνεύσω αυτό τον ρόλο και θα το κάνω με φοβερή όρεξη» είπε στην «Espresso» ο Κωνσταντίνος Καζάκος.

Τώρα, πως ένας όμορφος άντρας θα μεταμορφωθεί σε ένα τέρας με παραμορφωμένο πρόσωπο και σώμα, ο Κωνσταντίνος Καζάκος έχει τη δική του εξήγηση: «Μου αρέσουν πάρα πολύ οι ρόλοι που δεν είμαι ο εαυτός μου, που δεν έχουν καμία σχέση με την εξωτερική μου εμφάνιση. Με απελευθερώνουν. Οσο για τη μεταμόρφωση, θα γίνει εύκολα με τη βοήθεια μακιγιάζ, μάσκας από latex και φυσικά την καμπούρα».

Ο Κωνσταντίνος Καζάκος εδώ και έναν χρόνο απέχει από τα θεατρικά δρώμενα. Την ενέργειά του τη διοχετεύει μέσα από τη μουσική. «Ενιωσα την ανάγκη να εκφραστώ μέσω της μουσικής γιατί την είχα αφήσει πάρα πολλά χρόνια. Εκαναν ένα CD με ελληνικά ροκ τραγούδια που κατεβαίνουν στον κόσμο, γιατί είναι αγανακτισμένα. Οποτε μπορώ, κατεβαίνω και στις συγκεντρώσεις των “αγανακτισμένων πολιτών” και παρακολουθώ τις συνελεύσεις τους. Ελπίζω μέσα από αυτή την κίνηση να ξεπηδήσει κάτι καλό».

  • ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ, ESPRESSO,

No comments: