Ακούγαμε για τον ανατρεπτικό «Αμλετ» του (2001), στον οποίο ο ήρωας-αρχέτυπο μεταμορφωνόταν σε κουρασμένο, φωνακλά αριστοκράτη που εξέπιπτε σε αλκοολικό κομμουνιστή. Μαθαίναμε για τη συγκλονιστική Σαρά Κέιν του («Καθαροί πια», 2002). Τον ανατρεπτικό «Ρομπέρτο Τσούκο» του Κολτές (1995). Αλλά -φευ- το «κενό» πρωτογενούς γνώσης κι επαφής μ' αυτόν τον «ρομαντικό του σύγχρονου κόσμου» (ο χαρακτηρισμός από την εισήγηση του 13ου Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου, που τον τίμησε την περασμένη βδομάδα με το 10ο βραβείο «Νέες Θεατρικές Πραγματικότητες»), δεν έλεγε να αμβλυνθεί. Μέχρι την περασμένη εβδομάδα... [Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗ, Ελευθεροτυπία, 19/4/2008]
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ, ΕΡΓΑ, ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ, ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΙ, ΦΩΤΙΣΤΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΟΙ, ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ, ΚΡΙΤΙΚΟΙ, ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ, ΒΙΒΛΙΑ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ, ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ...
Saturday, April 19, 2008
Κρ. Βαρλικόφσκι: ο Πολωνός που κατέκτησε την Ευρώπη
Ακούγαμε για τον ανατρεπτικό «Αμλετ» του (2001), στον οποίο ο ήρωας-αρχέτυπο μεταμορφωνόταν σε κουρασμένο, φωνακλά αριστοκράτη που εξέπιπτε σε αλκοολικό κομμουνιστή. Μαθαίναμε για τη συγκλονιστική Σαρά Κέιν του («Καθαροί πια», 2002). Τον ανατρεπτικό «Ρομπέρτο Τσούκο» του Κολτές (1995). Αλλά -φευ- το «κενό» πρωτογενούς γνώσης κι επαφής μ' αυτόν τον «ρομαντικό του σύγχρονου κόσμου» (ο χαρακτηρισμός από την εισήγηση του 13ου Ευρωπαϊκού Βραβείου Θεάτρου, που τον τίμησε την περασμένη βδομάδα με το 10ο βραβείο «Νέες Θεατρικές Πραγματικότητες»), δεν έλεγε να αμβλυνθεί. Μέχρι την περασμένη εβδομάδα... [Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗ, Ελευθεροτυπία, 19/4/2008]
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment