Η «Μεταμόρφωση» του Φραντς Κάφκα θα παρουσιαστεί στο Θέατρο Σημείο, από τις 18 Μαΐου έως 3 Ιουνίου. Στη σκηνή κυριαρχεί η ατμόσφαιρα βερολινέζικου καμπαρέ και γερμανικού εξπρεσιονισμού με πολλά στοιχεία ιλαρότητας, παρωδίας, παντομίμας και τσίρκο, σε μια Γερμανία του μεσοπολέμου. Όλα αρχίζουν τη δεκαετία του '20, όταν η φιλήσυχη οικογένεια Σάμσα παίρνει το πρωινό της όπως κάθε μέρα. Ο μεγάλος γιος, ο Γκρέγκορ, πρέπει να σηκωθεί για να πάει στη δουλειά του. Όμως εκείνο το πρωί ο Γκρέγκορ, αισθάνεται τα μέλη του τόσο βαριά, που δεν του επιτρέπουν να κατέβει απ' το κρεβάτι μέχρι που, με τη φαντασία του συγγραφέα σε μια κίνηση συμβολισμού, ο ήρωας του έργου βρίσκεται μεταμορφωμένος σε μια ύπαρξη περίεργη, χαμερπή και αηδιαστικη που έρπεται...
Το έργο, που παίχτηκε στη Θεσσαλονίκη από το Θέατρο Τέχνης «Ακτίς Αελίου», έχει τιμηθεί με το Πρώτο Βραβείο Καλλιτεχνικού Οργανισμού Περιφέρειας το 2006 από την «Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής». Τη μετάφραση διασκευή έχουν κάνει η Πέπη Οικονομοπούλου και η Βίκυ Δέμου, τη σκηνοθεσία ο Νίκος Σακαλίδης, τα σκηνικά κοστούμια η Ευαγγελία Κιρκινέ, τη μουσική ο Δημήτρης Δημητρακόπουλος και οι φωτισμοί είναι του Μάκη Μαριάδη. Στη διανομή: Θωμάς Βελισσάρης, Θεανώ Αμοιρίδου, Γιώργος Κολοβός, Ιωάννα Κατσαρού, Νίκος Ορτετζάτος και Ελεονόρα Αϊβαζίδου.
Το έργο, που παίχτηκε στη Θεσσαλονίκη από το Θέατρο Τέχνης «Ακτίς Αελίου», έχει τιμηθεί με το Πρώτο Βραβείο Καλλιτεχνικού Οργανισμού Περιφέρειας το 2006 από την «Ένωση Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής». Τη μετάφραση διασκευή έχουν κάνει η Πέπη Οικονομοπούλου και η Βίκυ Δέμου, τη σκηνοθεσία ο Νίκος Σακαλίδης, τα σκηνικά κοστούμια η Ευαγγελία Κιρκινέ, τη μουσική ο Δημήτρης Δημητρακόπουλος και οι φωτισμοί είναι του Μάκη Μαριάδη. Στη διανομή: Θωμάς Βελισσάρης, Θεανώ Αμοιρίδου, Γιώργος Κολοβός, Ιωάννα Κατσαρού, Νίκος Ορτετζάτος και Ελεονόρα Αϊβαζίδου.
1 comment:
Μία υπέροχη παράσταση και οι συντελεστές άξιοι αποδέκτες ενός βραβείου που συντελεί στο να δουν κάποιοι ότι το γεγονός ότι δεν έχουν τα οικονομικά μέσα των μεγάλων θεατρικών σκηνών δεν οδηγεί μαθηματικά πάντοτε σε μια σκηνική μιζέρια. Μπράβο και για αυτήν και για άλλες παραστάσεις που μας έχουν παραδώσει και θα μας δώσουν.
Post a Comment