Τριάντα πέντε χρόνια στον ίδιο χώρο, στο θέατρο «Στοά», συμπλήρωσε ο Θανάσης Παπαγεωργίου. Με τον ίδιο πάντα στόχο, την ανάδειξη της αξίας του θεατρικού λόγου και με αισιοδοξία ότι το μέλλον θα φέρει καλύτερα πράγματα, γιορτάζει το γεγονός με ένα από τα πιο σημαντικά έργα στην παγκόσμια δραματουργία, τον «Πατέρα» του Αύγουστου Στρίντμπεργκ.
«Το θέατρο πιστεύω ότι απευθύνεται στις μάζες, δεν απευθύνεται στους λίγους ούτε στους ειδικούς», υποστηρίζει ο Θανάσης Παπαγεωργίου
Η επιτυχία της παράστασης και η ανταπόκριση του κοινού είναι τα εύσημα για τον μακρύ του δρόμο μέσα σε αντιξοότητες, αλλά και επιμονή και πείσμα και όραμα τα οποία δεν τον εγκαταλείπουν ώς σήμερα.
- Τριάντα πέντε χρόνια θιασάρχης, σκηνοθέτης, ηθοποιός, ποια από τις ιδιότητες αυτές βαραίνει περισσότερο όταν επιλέγετε το έργο που θ' ανεβάσετε;
«Σ' αυτό το τρίπτυχο θα ήθελα να συμπληρώσω και την ιδιότητα του επιχειρηματία, που είναι πάρα πολύ σκληρό πράγμα. Αναγκαστικά, πρώτα σκέφτομαι την επιχείρηση ώστε να μην τιναχτούμε στον αέρα. Αυτό το έχω πετύχει και είμαι ευτυχής, γιατί δεν χρωστάω ούτε ένα ευρώ πουθενά. Από κει και πέρα το πρόβλημα είναι να κρατήσεις την πορεία σου έτσι όπως την έχεις χαράξει, να μην παρεκκλίνεις από τους στόχους σου. Οι σειρήνες είναι πάρα πολλές, πρέπει να είσαι πάρα πολύ πεισματάρης και πάρα πολύ προσεκτικός, όταν μάλιστα δεν είσαι ένας τηλεοπτικός σταρ, όταν δεν έχεις όλο αυτό το στοιχείο από πίσω που θα σου φέρει ευκολότερα κόσμο και πόσο μάλλον όταν το ρεπερτόριο το οποίο έχεις επιλέξει για τη ζωή σου είναι ένα δύσκολο ρεπερτόριο»... (Της ΚΙΤΣΑΣ ΜΠΟΝΤΖΟΥ, η συνέχεια Ελευθεροτυπία, 27/04/2007).
«Το θέατρο πιστεύω ότι απευθύνεται στις μάζες, δεν απευθύνεται στους λίγους ούτε στους ειδικούς», υποστηρίζει ο Θανάσης Παπαγεωργίου
Η επιτυχία της παράστασης και η ανταπόκριση του κοινού είναι τα εύσημα για τον μακρύ του δρόμο μέσα σε αντιξοότητες, αλλά και επιμονή και πείσμα και όραμα τα οποία δεν τον εγκαταλείπουν ώς σήμερα.
- Τριάντα πέντε χρόνια θιασάρχης, σκηνοθέτης, ηθοποιός, ποια από τις ιδιότητες αυτές βαραίνει περισσότερο όταν επιλέγετε το έργο που θ' ανεβάσετε;
«Σ' αυτό το τρίπτυχο θα ήθελα να συμπληρώσω και την ιδιότητα του επιχειρηματία, που είναι πάρα πολύ σκληρό πράγμα. Αναγκαστικά, πρώτα σκέφτομαι την επιχείρηση ώστε να μην τιναχτούμε στον αέρα. Αυτό το έχω πετύχει και είμαι ευτυχής, γιατί δεν χρωστάω ούτε ένα ευρώ πουθενά. Από κει και πέρα το πρόβλημα είναι να κρατήσεις την πορεία σου έτσι όπως την έχεις χαράξει, να μην παρεκκλίνεις από τους στόχους σου. Οι σειρήνες είναι πάρα πολλές, πρέπει να είσαι πάρα πολύ πεισματάρης και πάρα πολύ προσεκτικός, όταν μάλιστα δεν είσαι ένας τηλεοπτικός σταρ, όταν δεν έχεις όλο αυτό το στοιχείο από πίσω που θα σου φέρει ευκολότερα κόσμο και πόσο μάλλον όταν το ρεπερτόριο το οποίο έχεις επιλέξει για τη ζωή σου είναι ένα δύσκολο ρεπερτόριο»... (Της ΚΙΤΣΑΣ ΜΠΟΝΤΖΟΥ, η συνέχεια Ελευθεροτυπία, 27/04/2007).
No comments:
Post a Comment