Με δεκαεπτά έργα στο ενεργητικό του κι ένα μεγάλο διάστημα απουσίας από τη συγγραφή, ο Μάριος Ποντίκας επιστρέφει στη σκηνή.
«Το καινούργιο δεν φάνηκε ακόμα. Οι πιο πολλοί νέοι λειτουργούν με επιθέματα, επηρεασμούς τάσεων. Ωστόσο, μέσα σ' αυτό το μεταβατικό στάδιο βγαίνουν καλοί νέοι συγγραφείς» λέει ο Μ. Ποντίκας.
«Η Κασσάνδρα απευθύνεται στους νεκρούς» είναι ο τίτλος του καινούριου θεατρικού έργου του, που ανεβάζεται στις αρχές Μαΐου στο «Αττις», σε σκηνοθεσία Θόδωρου Τερζόπουλου. Ο Μάριος Ποντίκας ανήκει στη γενιά των συγγραφέων (Κεχαΐδης-Χαβιαρά, Αναγνωστάκη, Σκούρτης) που αποτέλεσαν ορόσημο στην ιστορία του νεοελληνικού θεατρικού έργου από τη μεταπολιτευτική εποχή μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '80. Πολλοί θεατρόφιλοι θυμούνται τις «Εσωτερικές ειδήσεις», «Το τρομπόνι», την «Εθνική εορτή», τους «Θεατές», τη «Γυναίκα του Λωτ»... Εργα του ανεβάστηκαν με επιτυχία στο Εθνικό Θέατρο, στο Θέατρο Τέχνης, στη «Θεατρική Σκηνή», στη «Στοά»... (Της ΕΦΗΣ ΜΑΡΙΝΟΥ, η συνέχεια στην Ελευθεροτυπία, 22/04/2007)
«Το καινούργιο δεν φάνηκε ακόμα. Οι πιο πολλοί νέοι λειτουργούν με επιθέματα, επηρεασμούς τάσεων. Ωστόσο, μέσα σ' αυτό το μεταβατικό στάδιο βγαίνουν καλοί νέοι συγγραφείς» λέει ο Μ. Ποντίκας.
«Η Κασσάνδρα απευθύνεται στους νεκρούς» είναι ο τίτλος του καινούριου θεατρικού έργου του, που ανεβάζεται στις αρχές Μαΐου στο «Αττις», σε σκηνοθεσία Θόδωρου Τερζόπουλου. Ο Μάριος Ποντίκας ανήκει στη γενιά των συγγραφέων (Κεχαΐδης-Χαβιαρά, Αναγνωστάκη, Σκούρτης) που αποτέλεσαν ορόσημο στην ιστορία του νεοελληνικού θεατρικού έργου από τη μεταπολιτευτική εποχή μέχρι το τέλος της δεκαετίας του '80. Πολλοί θεατρόφιλοι θυμούνται τις «Εσωτερικές ειδήσεις», «Το τρομπόνι», την «Εθνική εορτή», τους «Θεατές», τη «Γυναίκα του Λωτ»... Εργα του ανεβάστηκαν με επιτυχία στο Εθνικό Θέατρο, στο Θέατρο Τέχνης, στη «Θεατρική Σκηνή», στη «Στοά»... (Της ΕΦΗΣ ΜΑΡΙΝΟΥ, η συνέχεια στην Ελευθεροτυπία, 22/04/2007)
No comments:
Post a Comment