Δεν άντεξε, μάζεψε τις βαλίτσες της κι έφυγε. Η Λιν Σίμουρ, η διάσημη Καναδή χορεύτρια που εδώ και ένα χρόνο είχε αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση του Μπαλέτου της Λυρικής Σκηνής, αποτελεί πλέον ένδοξο παρελθόν. Την 31/5 ανακοίνωσε την παραίτησή της, αφού σύμφωνα με την εκτίμησή της «οι καλλιτεχνικοί της στόχοι δεν ήταν δυνατό να πραγματοποιηθούν υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες εργασίας», ενώ «οι αλλαγές που πρότεινε να γίνουν δεν ήταν δυνατό να συντελεστούν στο άμεσο μέλλον». Η διοίκηση της ΕΛΣ έκανε δεκτή την παραίτηση της Λιν Σίμουρ και δήλωσε ότι οι σχέσεις με την τέως διευθύντρια παραμένουν πολύ καλές.
Η Λιν Σίμουρ, καταξιωμένη χορεύτρια και δασκάλα, είναι ένας από τους ζωντανούς θρύλους του κλασικού μπαλέτου. Ηρθε στην Ελλάδα, προσκεκλημένη από τον Στέφανο Λαζαρίδη, με όνειρο να μεταμορφώσει το Μπαλέτο της Λυρικής Σκηνής. Στην πορεία η Λιν Σίμουρ ήρθε αντιμέτωπη με τις συνθήκες εργασίας, τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, ολόκληρο το σύστημα της Λυρικής. Ηταν αναπόφευκτο. Πόσο άμεσα θα μπορούσε να ξεκινήσει η «αναγέννηση» του Μπαλέτου; «Η ελληνική γραφειοκρατία μού δημιουργεί συνεχώς εμπόδια. Αυτού του είδους οι κανόνες δεν έχουν θέση στις τέχνες. Δεν μπορείς να διευθύνεις έναν καλλιτεχνικό συγκρότημα σαν να είναι ταχυδρομείο και μάλιστα επαρχιακό...», ανέφερε σε συνέντευξή της στην «Καθημερινή» (27/1/2007).
Η Λιν Σίμουρ, καταξιωμένη χορεύτρια και δασκάλα, είναι ένας από τους ζωντανούς θρύλους του κλασικού μπαλέτου. Ηρθε στην Ελλάδα, προσκεκλημένη από τον Στέφανο Λαζαρίδη, με όνειρο να μεταμορφώσει το Μπαλέτο της Λυρικής Σκηνής. Στην πορεία η Λιν Σίμουρ ήρθε αντιμέτωπη με τις συνθήκες εργασίας, τη δημοσιοϋπαλληλική νοοτροπία, ολόκληρο το σύστημα της Λυρικής. Ηταν αναπόφευκτο. Πόσο άμεσα θα μπορούσε να ξεκινήσει η «αναγέννηση» του Μπαλέτου; «Η ελληνική γραφειοκρατία μού δημιουργεί συνεχώς εμπόδια. Αυτού του είδους οι κανόνες δεν έχουν θέση στις τέχνες. Δεν μπορείς να διευθύνεις έναν καλλιτεχνικό συγκρότημα σαν να είναι ταχυδρομείο και μάλιστα επαρχιακό...», ανέφερε σε συνέντευξή της στην «Καθημερινή» (27/1/2007).
No comments:
Post a Comment